czwartek, 21 lipca 2011

eco Ambasadorzy - sylwetki - Helena z synem Adasiem



Helena o sobie

Helena, lat 26 – jestem osobą pogodną, zorganizowaną nie lubiącą nudy. Najważniejszymi wartościami w życiu jest dla mnie wykształcenie i rodzina. Wykształcenie zdobyłam kończąc kierunek Ekonomii na Akademii Ekonomicznej a Moja rodzina w październiku zeszłego roku powiększyła się o nowego członka - synka Adasia. Teraz mam kolejny cel w życiu zapewnienie prawidłowego rozwoju mojemu synkowi., dlatego dużą wagę przykładam do aktywnego spędzania wolnego czasu. W czasie trwania urlopu macierzyńskiego było mi dużo łatwiej i często wybierałam się razem z mężem i synkiem na spacery. Jednak po zakończeniu urlopu macierzyńskiego wróciłam do pracy na pełny etat, przez co czas który spędzam w domu jest krótszy, a oprócz opieki nad dzieckiem są jeszcze obowiązki domowe. Dlatego najczęściej weekendy są idealną okazją do wspólnych wypadów za miasto czy spotkań ze znajomymi, podczas których mój synek ma możliwość spotkać inne dzieci. Z kolei wieczorami kiedy synek już śpi a ja mam chwilkę tylko dla siebie, siadam w wygodnym fotelu i czytam ciekawą książkę. Udzielam się również na forach internetowych dla młodych mam gdzie chętnie dzielę się doświadczeniem, które już posiadam o pielęgnacji i wychowaniu mojego synka.



Czym jest dla Ciebie rodzicielstwo?

Już w czasie ciąży rozmyślałam jak to będzie kiedy na świecie pojawi się mój synek a ja i mój mąż zostaniemy rodzicami. Zawsze wiedziałam że nasze życie ulegnie wtedy całkowitej zmianie i trochę potrwa zanim uda nam się przyzwyczaić do nowej sytuacji. Mój synek Adaś jest wcześniakiem, urodził się w 8 miesiącu ciąży z niską wagą urodzeniową i już od samego początku wymagał większej opieki i pielęgnacji. Teraz kiedy Adaś ma już 8 miesięcy mogę powiedzieć że rodzicielstwo to dla mnie chwile radości i troski, oraz ogromna odpowiedzialność, którą mogła bym podzielić na: odpowiedzialność za życie maluszka, który potrzebuje mojej opieki i bliskości oraz odpowiedzialność za wspieranie prawidłowego rozwoju dziecka.

Rola matki wymagała zmiany mojego dotychczasowego rytmu dnia przez co mam mniej czasu na swoje sprawy, ale w ogóle tego nie żałuję bo dla mnie rodzicielstwo jest też poświęceniem się dla tej małej istotki. Potrafię dać z siebie wszystko aby tylko mój synek był szczęśliwym i dobrze rozwijającym się dzieckiem. Spędzanie czasu z moim synkiem jest dla mnie ogromną przyjemnością, szczególnie kiedy w zamian dostaje głośny śmiech, pisk albo mokrego buziaka. Są chwile niezapomniane radosne, ale były też takie w których martwiłam się o swoje dziecko . Dlatego dla mnie rodzicielstwo będzie odpowiedzialnością, radością, troską i poświęceniem.

Dlaczego zechciałaś zostać eco Ambasadorem marki WOMAR?

Chciała bym móc zaprezentować nosidełko znajomym którzy również posiadają dzieci w podobnym przedziale wiekowym. Również sama będę miała niezliczone okazje do przetestowania nosidełka np. podczas wspólnych wycieczek gdzie używanie wózka jest niewygodne i niepraktyczne, a nosidełko sprawdziło by się fantastycznie. Tak że podczas robienia zakupów w centrach handlowych (które zazwyczaj robię sama z dzieckiem bo mąż pracuje do późna) będę mogła poznać zalety państwa nosidełka. Również podczas długich spacerów spotykam znajome mamy, a co za tym idzie posiadam okazję do zaprezentowania Państwa produktu szerszemu gronu rodziców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz