wtorek, 17 lipca 2012

Poznajemy nasze Eco mamy - Aleksandra, mama Majki :)


Aleksandra o sobie

Mam na imię Aleksandra. Jestem dość przebojową, zadowoloną z życia kobietą, która kocha wiersze i podróże. Uwielbiam się śmiać, kocham romantyczne komedie i często miewam zmienne nastroje. W życiu ważne są dla mnie drobiazgi, niezapomniane chwile i przede wszystkim ludzie, którzy mnie  otaczają. Najważniejsi są dla mnie moi bliscy, mój mąż oraz  córeczka, którzy tworzą moją oazę i gdy mówię  dom to myślę o nich. Lubimy spędzać razem aktywnie czas, często wybieramy się z mężem na piesze wycieczki. Kocham długie spacery i zapach morza. W wolnych chwilach lubię czytać książki, zajmować się decoupagem, pisać bloga, a przede wszystkim bawić się i spędzać czas ze swoją maleńką, czteromiesięczną, uśmiechniętą córeczką.  Czasami lubię też gotować, odkrywać nowe smaki i zapachy. Obecnie jestem na urlopie macierzyńskim, a ogólnie pracuję w banku i między innymi do moich obowiązków należy szkolenie pracowników. Bardzo lubię pracę z ludźmi, lubię poznawać ich i pomagać im w zdobywaniu nowej wiedzy. Dobrze czuję się w grupie i często jestem gadułą nie do okiełzania;) Nie cierpię niekonstruktywnej krytyki, fałszu i tego, że ludzie zapominają o innych. Często jestem zbyt wrażliwa i zbyt emocjonalnie podchodzę do różnych rzeczy. Lubię czerpać z życia pełnymi garściami i przechodzić przez nie z uśmiechem na twarzy:)

Czym dla Ciebie jest rodzicielstwo?

Rodzicielstwo jest dla mnie przede wszystkim wielkim szczęściem, radością ale również olbrzymią odpowiedzialnością. Kocham moją córeczkę, uwielbiam patrzeć jak się rozwija, zmienia i zdobywa nowe umiejętności każdego dnia. Jest taka bezbronna, niewinna, taka delikatna, idealna, taka cała moja.  Każdego dnia patrzę na nią i zalewają mnie olbrzymie pokłady czułości i tak wielka miłość, wręcz morze miłości, że to aż nie do opisania. Maja jest moim marzeniem, moim skarbem największym, o którego tak długo się starałam. Chcę nauczyć ją optymizmu, otwartości na świat, pokazać jej na czym polega empatia, sprawić by była pewną siebie dziewczynką, by szanowała innych i przede wszystkim by była sobą. Chcę wraz z nią odkrywać jej pasje, patrzeć codziennie na jej radość i sprawić bym była dla niej oparciem, by darzyła mnie całkowitym zaufaniem. Rodzicielstwo to danie dziecku poczucia bezpieczeństwa, to szanowanie go i pamiętanie, że mimo, iż jest nasze to tak naprawdę jest osobną jednostką a my jako rodzice jesteśmy po to by pomóc mu odkrywać świat, by pokazywać co jest dobre a co nie i wspomóc je w tym by odnalazło własną ścieżkę. Przede wszystkim zaś rodzicielstwo jest miłością wielką, bezwarunkową. Ważne jest to by całkowicie akceptować swoje dziecko, by wspomagać je w tworzeniu własnej wartości, a jeżeli przyjdzie nam zwracać mu uwagę, krytykować je, to tylko konstruktywnie, z szacunkiem do tego małego człowieka. Najważniejszym celem w macierzyństwie jest dla mnie sprawienie by Maja miała beztroskie, szczęśliwe dzieciństwo, które będzie procentować na całe jej przyszłe życie. Chce by moje dziecko było mądre, rezolutne i przede wszystkim szczęśliwe. A rodzicielstwo? To wielki dar i szczęście niepojęte.

Dlaczego chciałabyś wziąć udział w naszej akcji testingowej?

Chciałabym wziąć udział w akcji ponieważ podoba mi się filozofia i produkty Waszej firmy.  Oprócz tego lubię testować nowe artykuły, poznawać je i pisać o nich recenzje. Lubię aktywnie spędzać czas, dużo spacerować i mam małe dziecko, które potrzebuje czułości i bliskości, dlatego zdecydowanie przedmioty przeznaczone przez Was do testowania  są na liście moich potrzeb. Bardzo podoba mi się idea chustowania dzięki której dziecko jest blisko mnie, czuje się bezpiecznie a ja mam swobodę ruchu i możliwość wykonywania różnych zadań, oczywiście nie wspominając o wygodzie podczas spacerów z maluchem. Zdobyłam wiele informacji na ten temat również podczas szkoły rodzenia i już od tamtego czasu jestem wielką zwolenniczką tych akcesoriów, które zdecydowanie ułatwiają życie. Dlatego byłabym bardzo wdzięczna za możliwość testowania Waszych produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz