wtorek, 17 lipca 2012

Poznajemy nasze Eco mamy - Ania, mama Helenki :)


Ania o sobie

Mam na imię Anna i mam 29 lat. Z wykształcenia jestem filologiem germańskim i od kilku lat pracuję w księgowości niemieckich linii lotniczych. Jestem osobą bardzo aktywną i towarzyską. Bardzo lubię spotkania z przyjaciółmi i wspólne wyprawy. Oboje z mężem uwielbiamy podróże, a dzięki mojej pracy udało nam się już zwiedzić wiele ciekawych miejsc na wszystkich kontynentach. Największym sentymentem darzę naszą pierwszą wspólną podróż do Indii. Odległe miejsca pozwalają mi poznać inną kulturę i cywilizację, a przy okazji rozwijają i uczą tolerancji.
W wolnych chwilach staram się spędzać czas aktywnie – jeżdżąc na rowerze czy też spacerując. Gdy jestem w domu lubię oglądać filmy oraz grać z mężem w gry planszowe. Niedawno urodziłam córeczkę i nasze życie nabrało zupełnie nowego sensu. Helenka jest najwspanialszym prezentem jaki mogłam sobie wyobrazić. Każdego dnia obserwuję jak się zmienia i nabywa nowe umiejętności. Codziennie razem spacerujemy w pobliskim parku. Pokazywanie jej świata stało się moją nową pasją. W weekendy całą rodziną organizujemy wycieczki za miasto, żeby pooddychać czystym, świeżym powietrzem. Jestem szczęśliwa i czuję się spełniona, ponieważ mam cudowną rodzinę, przyjaciół, satysfakcjonującą pracę i pasję.

Czym dla Ciebie jest rodzicielstwo?

Zanim urodziłam córeczkę, myślałam, że jestem w pełni szczęśliwa. Jednak dopiero teraz wiem czym jest prawdziwe szczęście. Mimo codziennych trudności, jakie są nieodłącznie związane z macierzyństwem, córeczka dostarcza mi ogromną ilość chwil prawdziwej radości, których dotychczas nie doświadczałam. Jej cudowny uśmiech powoduje, że zmęczenie po nieprzespanej nocy natychmiast znika. Pojawienie się dziecka nadało mojemu życiu zupełnie nowego sensu. Helenka ma zaledwie trzy miesiące, a ja już nie mogę sobie wyobrazić jak wyglądałoby moje życie bez niej. Cieszy mnie każde jej nowe osiągnięcie, jak pierwszy uśmiech, sięganie po zabawki, unoszenie główki. A w jej oczka mogę patrzeć godzinami. Karmię córeczkę piersią, co moim zdaniem buduje wspaniałą więź z dzieckiem.
Zostając matką musiałam odnaleźć się w zupełnie nowej dla mnie roli. Będąc w ciąży obawiałam się tego, ale teraz jestem najszczęśliwszą osobą na świecie. Patrząc na męża radośnie bawiącego się z ukochaną córeczką, czuję, że rozpoczyna się nowy rozdział w naszym życiu. Najpiękniejszy.

Dlaczego chciałabyś wziąć udział w naszej akcji testingowej?

Nie chciałabym po urodzeniu dziecka rezygnować z aktywności, do których jestem przyzwyczajona. Niestety nie zawsze można dotrzeć wszędzie z wózkiem. Nosidełka czy chusty są niezastąpione jeśli chcemy zapewnić dziecku i sobie codzienną aktywność i bliskość. Maleństwo ma możliwość obserwowania otaczającego świata, a rodzic nie musi rezygnować z codziennych zajęć. Moi znajomi korzystający z chust czy nosidełek są bardzo zadowoleni. Gdy usłyszałam o możliwości testowania nowych produktów Womar, natychmiast zdecydowałam się wziąć udział w akcji. Bardzo chciałabym wraz z córką Helenką wypróbować w codziennym życiu nosidełko ECO bądź chustę n17.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz